Необанк-проєкт monobank, який працює на банківській ліцензії “Універсал Банку”, анонсував запуск нового інструменту для ресторанів — Expirenza Business. Розширення функціоналу Expirenza дозволить закладам збирати дані про клієнтів і персонал.
Про це повідомив керівник платформи Михайло Селецький на конференції ресторанних інновацій SALT (СІЛЬ), пише Forbes-Україна.
Коли клієнт сканує QR-код у закладі, ресторан може створити його профіль — бачити, скільки він витрачає, які страви замовляє і до яких інших закладів ходить. Це дає бізнесам аналітичні інструменти для кращого розуміння поведінки гостей.
Окрім даних про клієнтів, Expirenza Business дозволяє створювати профілі офіціантів. За даними компанії, ресторан може відстежувати, скільки чайових отримує працівник, а також інші аспекти його продуктивності та взаємодії з гостями.
Як інформує dev.ua, демоверсію Expirenza Business тестують у «Китайському Привіті», «Селямі», мережах Gastrofamily, «Чорноморка» та «Євразії». Наразі сторінка сервісу доступна в App Store.
Станом на листопад 2025 року до сервісу вже підключено близько 3500 закладів, а приблизно 30 000 офіціантів отримують чайові через платформу Expirenza, зазначив Селецький.
Інструмент легально дає змогу ресторанам аналізувати поведінку гостей і покращувати сервіс без порушення законодавства, наголосив Селецький.
Нагадаємо – у жовтні минулого року у monobank розповідали про плани з розширення роботи свого застосунку Expirenza. Як розповів тоді співзасновник monobank Олег Гороховський, платформу може бути розширено на всю сферу послуг.

