Провідний український оператор електронних комунікацій та постачальник цифрових рішень “Київстар” збільшив загальну виручку на 20,9% у третьому кварталі 2025 року порівняно з аналогічним періодом минулого року — до 12,3 млрд грн ($297 млн). Показник EBITDA, який відображає прибуток до вирахування відсотків та податків, зріс на 21,5% і сягнув 7,1 млрд грн ($171 млн). Про це йдеться у фінансовому звіті компанії, пише Економічна правда.
Ключовим драйвером зростання стали цифрові сервіси. Прямі цифрові доходи збільшилися на 531% порівняно з минулим роком — до 1,5 млрд грн ($35 млн), що становить майже 12% від загальної виручки.
Основну роль у цьому зіграла консолідація сервісу Uklon, який Kyivstar купив цього року. Лише за третій квартал платформа принесла компанії $24,7 млн доходу, $9,1 млн EBITDA та $6,7 млн прибутку.
Компанія продовжує розширювати цифрову екосистему: кількість користувачів multiplay-послуг, які поєднують зв’язок із цифровими сервісами, зросла на 24,8% до 6,6 млн. Щомісячна аудиторія цифрових сервісів збільшилася майже наполовину — на 49,4% до 13,5 млн користувачів. Середній дохід з одного клієнта (ARPU) підвищився на 14% і досяг 153 грн.
Фінансові показники компанії залишаються стабільними: маржа EBITDA становить 57,6%, обсяг грошових коштів — $472 млн, а вільний грошовий потік за останні 12 місяців сягнув $373 млн. За прогнозами Kyivstar, у 2025 році виручка зросте на 24–27%, а EBITDA — на 23–26% у гривневому еквіваленті. У доларах компанія очікує збільшення доходів на 20–23% та EBITDA на 19–22% за умови стабільного курсу гривні.

