Генеральний директор Bank of America Браян Мойніган заявив, що штучний інтелект змінює роботу банків — від взаємодії з клієнтами до офісних процесів. За його словами, десятиліття послідовних інвестицій у цифрову інфраструктуру дозволили Bank of America масштабувати технології та впроваджувати автоматизацію у всі підрозділи.
Про це пише PYMNTS. Bank of America у 2025 році планує витратити на технології $13 млрд, з яких $4 млрд підуть на проєкти, що створюють нові продукти. Банк вже інвестував у технологічний розвиток понад $100 млрд.
ШІ вже працює в повсякденних операціях банку, зокрема у персоналізації послуг, оптимізації процесів, пошуку нових можливостей і зниженні навантаження на персонал. Технології також допомагають підвищити продуктивність у таких сферах, як андеррайтинг, аудит, юридичні та фінансові функції.
Bank of America керує 3600 відділеннями, а цифрові сервіси, зокрема віртуальний асистент Erica, забезпечують доступ до банківських послуг 24/7. За словами Мойнігана, технологічний розвиток банку прямо відображається на бізнес-показниках. У жовтні споживчі витрати клієнтів Bank of America зросли на 6% рік до року, а депозити продовжують збільшуватися як у роздрібному, так і у корпоративному сегментах.
Нагадаємо – нещодавно Bank of America представив новий інструмент на базі штучного інтелекту, який допомагає команді Global Payments Solutions швидко відповідати на запити клієнтів. Інструмент Ask Global Payments Solutions (AskGPS) дозволяє співробітникам ставити запитання будь-якої складності та отримувати відповіді за секунди.

