Понад половину дорослого населення Великої Британії протягом останнього року використовували штучний інтелект для управління своїми фінансами. Про це свідчить нове дослідження Lloyds Consumer Digital Index, пише Finextra.
Згідно з результатами, близько 28,8 мільйона людей зверталися до ШІ, щоб краще контролювати свої гроші. Найпопулярнішою платформою виявився ChatGPT — ним користуються 6 із 10 опитаних.
Понад третина респондентів застосовує ШІ для дослідження інвестицій і отримання фінансових порад, чверть — для управління боргами, а майже 40% — для планування майбутніх витрат і пенсій. Приблизно кожен третій користувач звертається до ШІ з фінансових питань принаймні раз на тиждень.
Учасники опитування повідомили, що завдяки штучному інтелекту змогли заощадити в середньому 399 фунтів стерлінгів на рік. Водночас більшість з них мають певні побоювання: 83% хвилюються через конфіденційність даних, 80% — через ризик отримання неточної або застарілої інформації, а близько 70% — через недостатню персоналізацію рекомендацій.
Цікаво, що близько двох третин працівників банків у Великій Британії використовують інструменти штучного інтелекту, не схвалені керівництвом. Опитування DeepL показало, що 65% фінансових фахівців визнають використання несанкціонованих ШІ-інструментів у спілкуванні з клієнтами.

