Технологічний гігант Apple зберіг звання найціннішого бренду світу за версією Interbrand уже тринадцятий рік поспіль. У щорічному рейтингу Best Global Brands 2025 компанія посіла перше місце з оціночною вартістю бренду $470,9 млрд. Показник на 4% менший, ніж торік, однак значно випереджає найближчих конкурентів.
Про це пише MacRumors. Друге місце зайняла Microsoft, яка показала зростання на 10% і досягла брендової вартості в $388,5 млрд. Третє, четверте та п’яте місця посіли Amazon ($319,9 млрд), Google ($317,1 млрд) і Samsung ($90,5 млрд) відповідно. Загалом, за даними Interbrand, сукупна вартість 100 провідних світових брендів зросла на 4,4% — до $3,6 трлн.
Попри загальне домінування техногігантів, найбільшим проривом у цьогорічному рейтингу стала Nvidia. Бренд виробника ШІ-чипів зріс на рекордні 116%, до $43,2 млрд.
Натомість деякі впливові гравці втратили позиції. Nike опустився з 14-го на 23-тє місце, втративши 26% своєї вартості. Tesla втратила 35% і перемістилася з 12-го на 25-те місце в рейтингу.

