Компанія Meta готується змінити правила використання своїх сервісів: з 16 грудня компанія почне застосовувати дані з чатів користувачів із вбудованим штучним інтелектом для персоналізації реклами і рекомендацій постів. Про це пише The Verge.
Компанія збирається аналізувати не лише вподобання, відмітки чи переглянуті сторінки, а й текстові та голосові діалоги з асистентом. За словами керівниці напряму конфіденційності Meta Крісті Гарріс, для цих цілей не використовуватимуть інформацію про релігійні погляди, сексуальну орієнтацію, політичні переконання, стан здоров’я, етнічне походження чи членство в профспілках.
Якщо, наприклад, людина запитуватиме у Meta AI про піші походи, у стрічці можуть з’явитися оголошення про спорядження чи пропозиції приєднатися до туристичних спільнот.
Водночас користувачі не матимуть можливість повністю відмовитися від такої персоналізації. У налаштуваннях можна буде змінити рекламні вподобання, але не заборонити Meta брати до уваги історію спілкувань з ШІ.
Зміни торкнуться і особистих діалогів із Meta AI у WhatsApp та Messenger. У компанії наголосили, що політика щодо зашифрованих розмов не змінюється — конфіденційність таких чатів залишиться недоторканною.
Нагадаємо – Meta також оголосила про запуск у Великій Британії платних версій Facebook та Instagram без реклами. Користувачі зможуть обрати між безкоштовним варіантом із таргетованою рекламою або оформити підписку, щоб повністю відмовитися від рекламних оголошень.

