Американський малий бізнес масово використовує штучний інтелект, втім, поки без кардинальних змін. Згідно з дослідженням Forbes US, власники невеликих підприємств застосовують ШІ переважно для автоматизації рутинних завдань та як альтернативу звичайному пошуку в інтернеті, а не для кардинальної трансформації бізнес-процесів.
Торгова палата США раніше заявляла, що 98% малих бізнесів уже використовують штучний інтелект, характеризуючи це як революцію. Однак опитування власників підприємств демонструє: більшість використовує ШІ лише тоді, коли він інтегрований у програмне забезпечення, яким вони вже користуються.
Власники бізнесу відзначають, що найчастіше вони використовують ChatGPT як “покращений Google” для швидкого пошуку інформації.
Алекс Джонс з компанії iRepairBermuda підкреслює, що реальне підвищення продуктивності від ШІ поки що скромне і навряд чи спричинить економічну трансформацію. Фаді Ебейд з Pinnacle Building Services використовує ШІ для створення навчальних відео та дослідження потенційних клієнтів. Він зазначає, що технологія допомагає, проте кардинально не змінює природу бізнесу.
Експерти Forbes пояснюють, що великі перспективи штучного інтелекту у 2025 році ще не реалізувалися на рівні малого бізнесу. ШІ економить час, але не переформатовує способи ведення бізнесу, як це прогнозували технологічні гіганти.
Зауважимо – глобальні витрати на штучний інтелект у 2025 році досягнуть $1,48 трлн, а вже у 2026 — перевищать $2 трлн. Це більш ніж удвічі перевищує показники 2024 року, коли витрати становили близько $988 млрд. Про це йдеться у новому прогнозі дослідницької компанії Gartne.

