Компанія OpenAI оприлюднила масштабне дослідження про використання чат-бота штучного інтелекту ChatGPT, яке стало найбільшим на сьогодні. Звіт охоплює 1,5 мільйона розмов і показує, як змінилася аудиторія та тематика звернень до ШІ за останні три роки.
Про це пише TechSpot. Більшість запитів вже не стосуються роботи: якщо влітку 2024 року особисті теми складали 53% повідомлень, то влітку 2025-го їхня частка зросла до 73%.
Найчастіше користувачі звертаються за практичними порадами — це майже третина всіх повідомлень. Йдеться про навчання, поради «як зробити», теми здоров’я, краси чи саморозвитку, а також креативні ідеї – 28,8% запитів.
На другому місці пошук інформації, який зріс до 24% усіх звернень. Люди використовують ChatGPT як альтернативу Google: шукають факти, рецепти чи товари.
Робота з текстами, яка раніше була головною сферою застосування, опустилася на третю позицію. У цій категорії найбільше прохань редагувати або оцінювати тексти.
У робочих завданнях ChatGPT найчастіше застосовують для документування та упорядкування інформації. Далі йдуть — ухвалення рішень, креативні завдання та технічна робота. Найменше користувачі довіряють пошуку даних через ризик помилок і вигадок.
Аудиторія сервісу також змінюється:
- у липні 2025 року 52% акаунтів мали жіночі імена (на початку 2024 року — лише 37%);
- молодь віком 18–25 років становить 46% користувачів і частіше питає про хобі та особисті теми;
- старші користувачі більше зосереджуються на робочих завданнях.
Нагадаємо – користувачі чат-бота ChatGPT надсилають понад 2,5 мільярда запитів щодня. За рік ця цифра сягає приблизно 912,5 мільярда звернень до чат-бота. Також, за словами генерального директора OpenAI Сема Альтмана, кількість користувачів компанії сягнула приблизно 800 мільйонів осіб. ШІ-продукти від OpenAI використовує кожен десятий житель Землі, враховуючи загальну кількість населення у 8,2 мільярда людей.

