Технологічний гігант Google представить ЄС свої пропозиції щодо зміни роботи рекламного бізнесу, щоб виконати вимоги після штрафу майже на €3 мільярди. Водночас у планах компанії немає повного продажу ключових інструментів — зокрема Ad Manager, AdX та DoubleClick for Publishers.
Про це пише Bloomberg. Єврокомісія вже кілька років тисне на Google через звинувачення у зловживанні монопольним становищем на ринку онлайн-реклами. Новий штраф було збільшено на 60% у порівнянні з попередніми оцінками саме через повторні порушення.
Загальна сума антимонопольних стягнень проти Google в Європі за останнє десятиліття вже перевищила €9,5 млрд.
Антимонопольна комісарка ЄС Тереса Рібера після оголошення штрафу заявила, що для відновлення чесної конкуренції Google, ймовірно, доведеться продати частину свого рекламного підрозділу. Google виступає категорично проти поділу бізнесу і заявляє про намір оскаржити рішення ЄС у суді.
Тиск на Google посилюється не лише в Європі, а й у США. Раніше Федеральний суд США прийняв рішення у найбільшій антимонопольній справі проти Google за останні 30 років. Суддя Аміт Мехта зобов’язав техногіганта ділитися даними онлайн-пошуку з конкурентами, але відхилив найсуворіші санкції, включно з примусовим продажем браузера Chrome.

