Платіжна система PayPal та компанія Google оголосили про стратегічне партнерство у сфері електронної комерції. Компанії поєднають платіжні сервіси PayPal з інструментами Google, що працюють на основі штучного інтелекту, щоб зробити онлайн-шопінг більш персоналізованим і зручним.
Про це пише Bloomberg. Співпраця передбачає інтеграцію оплати через PayPal у низку продуктів Google, а також спільну розробку рішень на основі ШІ. Вони допоможуть продавцям ефективніше презентувати товари конкретним категоріям покупців.
Окремий напрямок партнерства стосується розвитку так званої агентної комерції — коли автономні ШІ-асистенти здійснюють покупки від імені користувача. Для цього компанії працюють над стандартами безпеки та ризик-менеджменту, щоб і продавці, і покупці, і штучні агенти мали достатні гарантії захищеності.
У межах угоди PayPal Enterprise Payments також оброблятиме карткові транзакції для Google Cloud, Google Ads та Google Play. Паралельно PayPal продовжує розвивати можливість розрахунків у криптовалюті.
Раніше ми повідомляли, що PayPal представила нову функцію, яка дозволяє користувачам надсилати та отримувати криптовалюти через P2P-перекази. Персоналізоване посилання можна надіслати будь-яким зручним способом — у повідомленні, електронною поштою чи в чаті.

