Meta представила три нові пари розумних окулярів зі штучним інтелектом, включаючи перші Ray-Ban із вбудованим екраном для доповненої реальності. Про це пише The Guardian.
Meta Ray-Ban Display стануть першими розумними окулярами з проекційним дисплеєм з часів невдалого дебюту Google Glass. Носимий пристрій має класичний стиль, водночас оснащений камерою, динаміками та мікрофоном.
Невеликий, яскравий та чіткий кольоровий дисплей проектується на внутрішню сторону правої лінзи та може відображати будь-що: від тексту та зображень до відеодзвінків у реальному часі. Дисплей відображається під час взаємодії з окулярами, але його не видно ззовні. Світлодіодний індикатор сповіщає інших, коли камера активна.
Подібно до популярних окулярів Ray-Ban Meta AI від компанії, нові окуляри мають сенсорну панель на дужках та голосове керування для прямої взаємодії. Окуляри підключаються до Android або iPhone через Bluetooth, підтримують обмін повідомленнями та відеодзвінки, а також різні програми Meta, включаючи WhatsApp, Messenger та Instagram. Вони можуть відображати субтитри в реальному часі або переклади розмов, надавати покрокові вказівки щодо прогулянки, керувати відтворенням музики тощо.
Водночас чат-бот Meta зі штучним інтелектом може показувати відповіді на запитання у вигляді зображень і тексту, включаючи покрокові рецепти, деталі картин чи пам’яток, або іншу інформацію про реальний світ за допомогою камери.
Окуляри працюють до шести годин у змішаному режимі. Вони надійдуть у продаж в США вже 30 вересня за ціною від $799, а на початку 2026 року з’являться у Великій Британії, Франції, Італії та Канаді.

