Антимонопольний комітет України надав обов’язкові для розгляду рекомендації десятьом банківським установам щодо належного інформування клієнтів про умови кешбек-програм.
Про це інформує пресслужба АМКУ. Рекомендації отримали найбільші гравці ринку: Ощадбанк, ПриватБанк, Креді Агріколь Банк, Південний, ПУМБ, Райффайзен Банк, Сенс Банк, Універсал Банк, Індустріалбанк та МТБ Банк.
Клієнти дізнаються про кешбек-пропозиції зі сповіщень у мобільних додатках, реклами на вебсайтах та в соціальних мережах. Регулятор виявив випадки, коли банки не повністю або неточно інформували споживачів про обмеження та винятки участі в програмах лояльності.
“Відсутність у таких повідомленнях чіткої інформації про умови, обмеження чи винятки участі в кешбек-програмах може вводити споживачів в оману, внаслідок чого споживач може його не отримати. Тому забезпечення належного інформування про умови кешбек-програм є необхідним для прийняття споживачами обґрунтованого рішення щодо участі в таких програмах”, – наголосили в АМКУ.
Комітет вимагає від банків зазначати в рекламних повідомленнях повну та правдиву інформацію щодо умов участі в кешбек-програмах, особливо в частині наявності обмежень та винятків. Важлива інформація має поширюватися безпосередньо в тексті повідомлень, а якщо її багато, банки повинні надавати активні гіперпосилання або QR-коди для переходу до детальних умов.
Окремо регулятор рекомендує банкам чітко вказувати, що розрахунки через післяплату не підпадають під умови нарахування кешбеку, якщо така умова існує.
Комітет також наголошує на необхідності доступного поширення інформації про конкретних партнерів, у яких можна придбати товари або замовити послуги з отриманням кешбеку.
Нагадаємо – 11 жовтня 2024 року стартувала державна програма підтримки українських виробників «Національний кешбек». Кешбек нараховується щомісяця на суму від 2 до 3000 гривень і може бути використаний для оплати послуг, таких як комунальні платежі, транспорт, зв’язок, або для закупівлі інших товарів та послуг.

