Більше як половина британських фінансових установ планують збільшити інвестиції в штучний інтелект протягом наступних 12 місяців, свідчать результати щорічного дослідження Lloyds Bank. Опитування показало, що 51% компаній збираються нарощувати витрати на ШІ, а ще 22% підтримають поточний рівень фінансування.
Рішення базується на конкретних результатах, які вже демонструє технологія в галузі. Про це пише Finextra.
Дослідження охопило понад 100 топменеджерів найбільших банків, керуючих активами та страхових компаній Великої Британії. Результати засвідчили, що 59% фінансових установ повідомляють про підвищення продуктивності завдяки впровадженню штучного інтелекту. Крім того, технологія покращує клієнтський досвід, дозволяє глибше аналізувати поведінку споживачів та стимулює бізнес-зростання.
Для підтримки амбітних планів майже половина установ (48%) створили спеціалізовані команди з ШІ, а 20% укладають партнерські угоди із зовнішніми постачальниками технологій. Керівник напрямку інституційного обслуговування Lloyds Bank Ліза Френсіс зазначає, що британські фінансові компанії не просто інвестують у штучний інтелект, а інтегрують його в основу своїх бізнес-процесів з вимірюваними результатами.
Нагадаємо – у липні Lloyds оголосила про успішне впровадження першого великого продукту на базі генеративного ШІ. Йдеться про внутрішній хаб знань під назвою Athena, який допомагає працівникам швидко знаходити відповіді на запитання клієнтів.

