Шведська фінтех-компанія Klarna запустила свою дебетову картку на європейському ринку. Klarna надає споживачам можливість обирати між миттєвою оплатою та розстрочкою як в онлайн-магазинах, так і у фізичних точках продажу.
Європейський запуск відбувається після успішного тестування продукту у США, де з моменту офіційного старту в липні картку оформили 685 тисяч американців. Про це пише Finextra.
Klarna Card стала частиною розширеної лінійки карткових продуктів компанії, які вже забезпечують 10% від загального обсягу платежів Klarna по всьому світу. Компанія трансформується зі спеціалізованого провайдера послуг “купуй зараз, плати пізніше” (BNPL) у повноцінного платіжного оператора, здатного конкурувати з традиційними банками на їхньому полі.
Наразі компанія розгортає картку у десяти європейських країнах: Австрії, Бельгії, Фінляндії, Франції, Ірландії, Італії, Нідерландах, Португалії, Іспанії та Швеції. У найближчому майбутньому Klarna планує розширити присутність на інші ринки, включаючи Данію, Німеччину, Норвегію та Польщу.
Нагадаємо – Klarna активно готується до первинного публічного розміщення акцій у Нью-Йорку. Початково компанія планувала вийти на біржу раніше, але відклала IPO через невизначеність на ринках, спричинену торговими тарифами. Тепер Klarna знову взяла курс на лістинг у вересні.

