Голова криптовалютного напряму Mastercard у Європі Крістіан Рау заявив, що компанія сприймає цифрові активи як потенційну платіжну технологію, а не як революційний переворот у фінансовій сфері. Про такий підхід він розповів в інтерв’ю виданню The Big Whale, передає Incrypted.
Рау підкреслив, що стратегія Mastercard залишається незмінною протягом 50 років і полягає у забезпеченні безпечних платежів для споживачів. “Криптовалюти вписуються у цю логіку. Ми не прагнемо винайти систему наново, а хочемо її збагатити”, — пояснив керівник напряму.
Компанія вже активно впроваджує криптосервіси та співпрацює з такими платформами як MetaMask, Bitget та MoonPay. Платіжна картка автоматично конвертує цифрові активи у традиційні гроші, тому продавець бачить звичайний платіж і не потребує додаткової технічної підготовки для роботи з криптовалютами.
Особливу увагу в Mastercard приділяють стейблкоїнам, які розглядають не як загрозу традиційним платежам, а як додатковий інструмент для покращення транскордонних розрахунків та зниження валютних ризиків.
Не загрозу, а можливість розширити свій бізнес і охопити нові ринки бачить у стейблкоїнах і платіжний гігант Visa. За словами голови криптопідрозділу компанії Кая Шеффілда, ці цифрові активи є ще одним механізмом обміну цінністю, який здатен значно збільшити аудиторію користувачів.

