Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Вибір редакції»Сумні клієнти та нові сенси: про що говорять маркетологи фінансового сектору

    Сумні клієнти та нові сенси: про що говорять маркетологи фінансового сектору

    1 Вересня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Наприкінці минулого тижня відбулася подія нового формату, присвячена трансформації маркетингу у фінансовому секторі. УАФІК зібрала лідерів цього сектору, аби дізнатись найголовніші тренди, виклики та бачення майбутнього фінмаркетингу. 

    Зміна клієнтського досвіду – один із ключових викликів нашого часу. Про це розповіла Катерина Ільченко, засновниця першої в Україні нейромаркетингової агенції Neuro-knowledge. Серед емоцій споживачів протягом останніх 5-6 років переважає сум, що впливає на їхню поведінку. У людей немає мотивації, вони не сприймають класичну рекламу та нав’язливу комунікацію. Водночас компаніям важливо зараз використовувати емоційну підтримку, робити корисне для суспільства та комунікувати цінності й нові сенси. 

    Про нові інструменти також розповідала Олена Ковальська, заступниця керівника Офісу Президента. Вона підкреслила, що підтримка компаніями, зокрема фінансовими, культури є win-win стратегією для бізнесу, держави та споживачів. Підкріпленням цієї тези став кейс Sense Bank, яким поділився Олексій Мороз, керівник Блоку маркетингу та комунікацій Sense Bank. Після націоналізації банк стикнувся з рядом викликів, зокрема зростанням критики на 126% і втратою довіри серед 44% клієнтів. Sense Bank почав активно підтримувати культуру, закріпивши цей вектор в стратегії. Це дозволило покращити всі маркетингові показники, в тому числі підвищити довіру до банку та знизити рівень злості. За словами Олексія, спонсорство перевищує за ефективністю рекламу як маркетинговий інструмент, при цьому дозволяє зробити реальний вклад у розвиток культури та суспільства. 

    ПУМБ – ще один приклад соціально активного банку. Серед його ініціатив – проєкт “Ми однієї крові”, в рамках якого зібрані кошти спрямовуються на забезпечення потреб у донорській крові, доставку компонентів крові до гарячих точок та закупівлю засобів тактичної медицини для українських воїнів та обладнання для парамедиків. Банк також запустив минулого року соціальну платформу «Жити назустріч», що допомагатиме ветеранам і ветеранкам війни, зокрема з інвалідністю та порушеннями після важких поранень, комплексно інтегруватися у фінансові процеси, трудові відносини, підприємництво та суспільство загалом. 

    В рамках заходу відбулася також панельна дискусія за участі експертів фінмаркетингу, присвячена обговоренню ключових трендів та викликів. Оксана Аккерман, власниця PR buro Ackermann, зазначила, що наразі найбільше значення має швидкість. Тому багато компаній обирають стратегію стартапів у маркетингу: мінімальні бюджети, швидкий аналіз та здатність швидко відмовитися від того, що не працює. 

    Олексій Мороз підкреслив, що наш ринок є особливим, ми все більше відрізняємося за цінностями та досвідом від інших країн, тому впровадження в Україні того, що працює за кордоном, ймовірно не принесе результатів. 

    Юлія Жулій, голова PR-напряму NovaPay, розповіла про те, що зараз у фінмаркетингу та комунікаціях не працює. Це, зокрема, офіційний тон, масовість, все те, що є складним та неперсоналізованим. “Лише здаватись, а не бути” – така стратегія не принесе результатів, зазначила Юлія. 

    Учасники панельної дискусії також відзначили виклики, які є найбільш актуальними наразі: це недостатність ресурсу, зокрема людського, здорожчання залучення клієнта, зростання конкуренції за увагу, зниження концентрації аудиторії, а також комунікація під час війни. 

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяБізнес поліпшив стримані оцінки ділової активності у серпні – НБУ
    Наступна стаття Meta розглядає використання ШІ-моделей Google та OpenAI у своїх додатках

    Схожі статті

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Coinbase впроваджує Pay by Bank для купівлі криптовалюти в Німеччині

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 202501 Хв читання

    Компанія OpenAI готується до первинного публічного розміщення акцій (IPO), що може оцінити її в $1…

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025
    Останні по темі

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту