Australia and New Zealand Banking Group (ANZ) представила нову функцію Digital Padlock (“цифровий замок”), яка дозволяє клієнтам миттєво заблокувати доступ до своїх рахунків у разі підозри на шахрайство. Інструмент працює як останній засіб захисту і активується через мобільний додаток або інтернет-банкінг.
Про це пише Finextra. Після активації “цифрового замка” система повністю блокує доступ до рахунків клієнта, зупиняє роботу банківських карток і захищає всі банківські послуги до отримання допомоги. Відновити доступ можна лише після прямого звернення до банку, коли співробітники ANZ підтвердять безпеку операцій.
Запуск нової функції відбувся на тлі значних успіхів ANZ у боротьбі з кіберзлочинністю. За дев’ять місяців банк запобіг втратам та відновив понад $100 мільйонів, пов’язаних із шахрайством. У період з жовтня 2024 по червень 2025 року фінансові втрати клієнтів від шахрайських дій скоротилися на 15% порівняно з попереднім роком.
Інші австралійські банки також посилюють захист клієнтів. Національний банк Австралії запроваджує обов’язкові селфі для нових клієнтів при відкритті рахунків онлайн, а Macquarie Bank приєднався до мережі BioCatch Trust Australia, яка об’єднує банки для обміну інформацією про підозрілі транзакції в режимі реального часу.
Зауважимо – частка шахрайських схем у загальних банківських втратах США зросла до 27% за 2024 рік. Для порівняння, минулого року цей показник становив лише 12%.

