Мобільний застосунок Укрзалізниці, розроблений у партнерстві з компанією Mastercard, досяг знакової позначки у 5 мільйонів користувачів. Сьогодні він є основним каналом продажу залізничних квитків в Україні: близько 70% квитків продається саме через мобільний застосунок, і з моменту запуску пасажири придбали понад 36 мільйонів квитків.
Мобільний застосунок був представлений у серпні 2022 року як спільна ініціатива Укрзалізниці та Mastercard для цифровізації залізничних перевезень. Він дозволяє пасажирам швидко знаходити, купувати та повертати квитки на всі поїзди далекого сполучення в Україні та за кордон, отримувати сповіщення про рейси й колії відправлення, користуватися особистим кабінетом зі збереженою історією подорожей і даними пасажирів для швидких повторних замовлень, накопичувати бонуси у програмі лояльності тощо.
Цього літа окремі функції застосунку також продемонстрували вражаючі результати: пасажири створили 3,4 мільйона моніторингів для пошуку квитків, а функція автовикупу успішно допомогла придбати 3 мільйони квитків. Продовжує користуватися популярністю і програма лояльності «Залізні друзі» — користувачі вже обміняли 840 мільйонів «обіймашок» на 905 тисяч промокодів від партнерів.
Важливим напрямом розвитку сервісу стала інклюзивність. Минулого року Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору. Завдяки голосовому керуванню, текстовим міткам, що супроводжують усі кнопки та перемикачі, озвученню динамічної інформації та покращеній контрастності користування застосунком стало ще зручнішим і доступнішим для цієї категорії пасажирів.

