У Великій Британії фінансовий регулятор закликав кредиторів спростити цифрові заявки на кредити, щоб допомогти споживачам краще розуміти умови позик і ухвалювати зважені фінансові рішення. Про це пише PYMNTS.
Фінансовий контрольний орган FCA оприлюднив результати свого огляду, згідно з яким багато онлайн-процесів оформлення кредитів все ще залишаються заплутаними або неповними. Деякі кредитори дійсно впровадили спрощену мову та пояснювальні відео, що позитивно вплинуло на розуміння клієнтів. Але інші сервіси, навпаки, позбавлені елементів, які змушують людину зупинитися й обдумати рішення, замість того щоб швидко натискати «погоджуюсь».
У деяких випадках користувачам узагалі не надавали повної інформації щодо вартості кредиту або важливих умов. У FCA зазначають, що швидкість не має переважати над інтересами клієнта. Особливо коли процес подачі заявки рекламується як «швидкий» чи «миттєвий». Це може створити у споживача хибне враження про простоту та безпечність такої фінансової операції.
Директорка з питань споживчого кредитування FCA Елісон Волтерс наголосила: онлайн-заявки можуть стати корисним інструментом для доступу до кредитування, якщо вони чітко, прозоро і зручно подані. Регулятор вже опублікував приклади як вдалих, так і проблемних рішень, аби допомогти кредиторам покращити свій підхід.
Нагадаємо – FCA анонсував нові правила для ринку послуг “купуй зараз, плати пізніше” (Buy Now, Pay Later, BNPL), які мають набути чинності 15 липня 2026 року. Відповідно до пропозицій FCA, компанії будуть зобов’язані перевіряти, чи здатний клієнт вчасно повернути позикові кошти.

