Французький антимонопольний регулятор оголосив про початок розслідування щодо компанії Meta. Її підозрюють у зловживанні домінантним становищем на ринку онлайн-реклами. Відповідне повідомлення про порушення вже направлено компанії.
Про це пише Reuters. У відомстві уточнили, що саме розслідування може тривати кілька місяців і саме по собі не є доказом вини компанії.
Підставою для процедури стала скарга, подана у жовтні 2022 року компанією Adloox — платформою для перевірки цифрової реклами. Згодом її придбала американська приватна фірма Scope3. Це не перша претензія до Meta у Франції: у квітні одразу кілька французьких медіакомпаній, серед яких TF1, France TV та BFM TV, подали позов проти техногіганта. Вони звинувачують його у недобросовісних методах ведення бізнесу.
Meta також очікує судовий процес в Іспанії, запланований на жовтень. Там компанія має відповісти на позов, у якому понад 80 медіаорганізацій вимагають компенсацію в розмірі €551 млн. Вони також вважають, що Meta діє несправедливо на рекламному ринку.
Нагадаємо – у квітні Європейська комісія оголосила про перші штрафи згідно з Законом про цифрові ринки (DMA), спрямованим на обмеження впливу найбільших технологічних компаній. Apple отримала штраф у розмірі €500 мільйонів, а Meta — €200 мільйонів.

