У рамках нового глобального дослідження, проведеного Upwork Research Institute, було опитано 2500 керівників, штатних працівників та фрілансерів по всьому світу. Результати показують, що очікування управлінців щодо впливу ШІ на продуктивність праці не збігаються з реальністю, з якою стикаються співробітники, пише Forbes.
Так, 96% опитаних керівників очікують, що штучний інтелект підвищить продуктивність роботи. Однак дослідження показує, що 77% співробітників, які використовують штучний інтелект, стверджують, що він збільшив їх робоче навантаження та знизив продуктивність. Більше того, ШІ сприяє виснаженню співробітників, зазначається у результатах опитування.
Майже половина (47%) працівників, які використовують штучний інтелект, кажуть, що вони не знають, як досягти того рівня продуктивності, на яке очікують їхні роботодавці. А 40% вважають, що їхня компанія вимагає від них занадто багато, коли йдеться про штучний інтелект. Опитані працівники відчувають напругу через зростання вимог до продуктивності, причому кожен третій співробітник, який працює повний робочий день, каже, що, ймовірно, залишить свою роботу в найближчі шість місяців через відчуття перевтоми та вигорання.
Незважаючи на те, що бізнес-лідери інвестують значні кошти в штучний інтелект, дослідження показує, що більшість організацій наразі не можуть розкрити повну продуктивність ШІ. Впровадження нових технологій у застарілі робочі моделі та системи перешкоджає цьому.
Експерти радять залучати в компанію зовнішніх ШІ-спеціалістів, які допоможуть інтегрувати штучний інтелект у процеси та навчать персонал користуватися цією технологією. Окрім того, необхідно змінити підхід до оцінювання продуктивності.