Компанія PayPal створює рекламну платформу, використовуючи свою базу даних про клієнтів, щоб допомогти продавцям краще таргетувати свою рекламу. Також PayPal оголосила про нові керівні призначення, які сприятимуть створенню нової рекламної платформи та посилять споживчу цінність компанії.
Як зазначається у релізі компанії, багаторічні відносини PayPal з мільйонами споживачів і продавців роблять компанію унікальною для створення рекламної платформи, яка вкорінена в комерції. Рекламний бізнес, який включатиме платформу розширених пропозицій PayPal, використовуватиме дані про клієнтів для створення “динамічної, по-справжньому персоналізованої платформи”, яка сприятиме підвищенню ефективності рекламних витрат для продавців, водночас задовольняючи споживачів привабливими пропозиціями.
Платіжний гігант найняв Марка Гретера з Uber, щоб побудувати бізнес. Гретер є лідером рекламної індустрії вже понад 20 років. Під його керівництвом Uber Advertising перетворився на бізнес з оборотом в $1 млрд та понад 500 000 рекламодавців по всьому світу. Він успішно керував прискоренням глобального рекламного бізнесу компанії, допомагаючи продавцям, брендам та іншим рекламодавцям вийти на високозалучену базу користувачів Uber у підрозділах мобільності та доставки.