Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Створення реєстру та питання банківської таємниці: що змінить закон про кредитну історію

    30 Жовтня 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    17% домогосподарств у ЄС мають проблеми з покриттям фінансових потреб – Євростат

    30 Жовтня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Google намагається вручну видаляти дивні ШІ-резюме пошуку після інциденту з клеєм у піці

    Google намагається вручну видаляти дивні ШІ-резюме пошуку після інциденту з клеєм у піці

    28 Травня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Технологічний гігант Google намагається розв’язати проблему дико неточних результатів порад, отриманих завдяки пошуковому інструменту на основі штучного інтелекту. Функція AI Overviews, яка створює короткий текстовий огляд результатів пошуку, перетворилася на піар-катастрофу для пошукового гіганта.

    Як зазначає PYMNTS, користувачі у мережі за останні кілька днів ділилися в соціальних мережах результатами відповідей. Google AI Overviews від Google рекомендував “з’їдати принаймні один маленький камінчик на день”, оскільки “каміння є життєво важливим джерелом мінералів і вітамінів”, пропонував додавати клей у начинку для піци, також підкреслював, що куріння під час вагітності є здоровим.

    Представник Google повідомив, що компанія “вживає швидких заходів”, щоб видалити певні запити. Там підкреслили, що багато з прикладів, які там побачили, були незвичайними запитами. Також там бачили приклади, які назвали підробленими або такими, які там не змогли відтворити.

    Одна з фундаментальних проблем полягає в тому, що інструменти генеративного ШІ не знають, що є істинним, а що — наприклад, популярною іронією. В інтернеті не буде багато статей про шкоду споживання каміння, але є дуже популярна сатирична стаття від The Onion про поїдання каміння. Вочевидь, ШІ від Google базував своє резюме на тому, що є популярним, а не на тому, що відповідало дійсності.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяTelegram незабаром може додати функцію фактчекінгу
    Наступна стаття Регулятор ЄС відніс MEV-атаки до ринкових зловживань

    Схожі статті

    Ринкова капіталізація Nvidia наближається до рекордних $5 трлн

    29 Жовтня 2025

    Податкова попереджає про розсилку фейкових листів від імені ДПС

    29 Жовтня 2025

    Uber та Nvidia запустять глобальну мережу з 100 000 роботаксі у 2027 році

    29 Жовтня 2025

    OpenAI готується до IPO – Microsoft отримала 27% у компанії в рамках нової угоди

    29 Жовтня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Створення реєстру та питання банківської таємниці: що змінить закон про кредитну історію

    30 Жовтня 2025

    DBS і Goldman Sachs здійснили першу міжбанківську угоду з криптоопціонами

    30 Жовтня 2025

    17% домогосподарств у ЄС мають проблеми з покриттям фінансових потреб – Євростат

    30 Жовтня 2025

    Український фонд стартапів профінансував 57 проєктів на $2 млн

    30 Жовтня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту