Найбільший банк в Австралії Commonwealth Bank та технологічна комунікаційна компанія Vodafone запустили співпрацю з метою обміну інформацією про SMS-шахрайство майже в режимі реального часу. Очікується, що ця співпраця дозволить телекомунікаційній компанії швидко виявляти та припиняти діяльність шахраїв, а банку — проактивно блокувати шахрайські платежі.
Як зазначається у релізі банку, пілотний проєкт запустили на тлі статистичних даних, опублікованих Національним центром боротьби з шахрайством Австралії в листопаді 2023 року, за якими текстові повідомлення є найпопулярнішим методом комунікацій, який шахраї використовували цього року. Цьогорічні втрати через цей канал оцінюються в понад $24,5 млн.
Зі свого боку Vodafone цьогоріч заблокував понад 67,8 млн шахрайських SMS-повідомлень, націлених на австралійців. У вересні та жовтні Vodafone заблокував понад 17,6 мільйона SMS-шахрайств, що на 45% більше, ніж торік. Шахраї вигадують нові способи виманювання у клієнтів їхніх важко зароблених грошей напередодні сезону відпусток.
“Наші останні дані показують, що шахрайські текстові та електронні повідомлення є основною тенденцією шахрайства, яка впливає на наших клієнтів. Це явище, інакше відоме як “фішинг”, полягає в тому, що шахраї обманом змушують клієнтів, які нічого не підозрюють, натиснути на вбудоване посилання і розкрити свої банківські та карткові реквізити, а також особисту інформацію”, – каже Джеймс Робертс, генеральний менеджер з питань групового шахрайства в Commonwealth Bank.
Їх дані показують, що шахрайські повідомлення є основною тенденцією шахрайства, яка впливає на клієнтів. Це явище, інакше відоме як “фішинг”, полягає в тому, що шахраї обманом змушують клієнтів, які нічого не підозрюють, натиснути на вбудоване посилання і розкрити свої банківські та карткові реквізити, а також особисту інформацію.
“Мало того, що шахраї стають все більш витонченими, ми також спостерігаємо зростання кількості спроб та успішних шахрайств у певні пори року, наприклад, у святкові дні”, – підкреслив банкір.
Минулого місяця австралійський Commonwealth Bank зробив доступними безкоштовно для будь-якого банку у світі свою розробку штучного інтелекту та машинного навчання для протидії зловмисним повідомленням у транзакціях.