Національний банк змінив вимоги до інформаційного забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг, що стосується банківського переддоговірного інформування клієнтів. Банкам встановили місце, форму та порядок розкриття попереджень, істотних характеристик послуг та поширення реклами, включно з обов’язковим повідомленням про свою причетність до фінтех-проєктів.
Як зазначається на сайті регулятора, НБУ уточнив місце та форму розміщення попереджень про можливі наслідки в разі користування клієнтами послугами банку або невиконання ними обов’язків на власному вебсайті та в рекламі на інших вебсайтах. Ще регулятор визначив порядок розкриття істотних характеристик банківської послуги на власному вебсайті банку, на інших вебсайтах та в рекламі.
Також Нацбанк уточнив вимоги розкриття інформації чи поширення реклами про роздрібні продукти, технології та інструменти банку, що існують у формі окремих проєктів (фінтех-проєктів). У рекламі мають обов’язково зазначатися найменування банку та відомості про його банківську ліцензію, на підставі якої провадиться діяльність фінтех проєкту, а також банки мають розмістити на власному вебсайті інформацію про власний фінтех проєкт безпосередньо на сторінці з інформацією про банк.
У регуляторі вважають, що ці зміни сприятимуть усвідомленому прийняттю рішення споживачем про користування послугою банку. Вони набрали чинності з 21 жовтня, проте для банків передбачено перехідний період 1 місяць на приведення своєї діяльності у відповідність до затверджених змін.