Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Temenos розробили генеративний ШІ для автоматичної класифікації банківських операцій

    Temenos розробили генеративний ШІ для автоматичної класифікації банківських операцій

    6 Вересня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Швейцарський розробник корпоративного програмного забезпечення для банків Temenos презентував рішення для банків, що використовує генеративний штучний інтелект для автоматичної класифікації банківських операцій клієнтів. Новий продукт дозволяє автоматично і з “високим ступенем точності” класифікувати транзакції клієнтів на основі вільного текстового опису на різних мовах.

    Як зазначається у релізі компанії, швидка і точна класифікація транзакцій важлива для багатьох банківських кейсів: вибору найкращого продукту, прогнозування грошових потоків, рекомендацій щодо бюджету клієнта, групування клієнтів, аналізу відтоку клієнтів та інших.

    “Традиційні системи ШІ та машинного навчання вже прокладають шлях, покращуючи операції та підвищуючи якість обслуговування клієнтів. Однак генеративний ШІ та мовні моделі можуть краще розуміти мову, відео, аудіо, зображення та код, щоб генерувати нові результати різних модальностей. Таким чином, розвиток генеративного ШІ обіцяє вивільнити хвилю інновацій та персоналізації, революціонізуючи те, як організації взаємодіють з клієнтами”, — вважають в Temenos.

    У пілотному проєкті з BlueShore Financial велика мовна модель була використана для надання персоналізованої інформації про доходи та витрати. У своєму банківському застосунку клієнти могли переглядати доходи з різних джерел: заробітну плату, відсотки, дивіденди та дохід від оренди, з розділами, узгодженими з канадськими податковими категоріями, щоб перевірити своє податкове навантаження протягом року та узгодити податкову звітність на кінець року. Функція “Підсумки року” зі статистичними даними про витрати та заощадження, а також порівняння з іншими членами їхньої когорти, надала користувачам можливість переглянути свої фінансові показники.

    Класифікація транзакцій — це перший продукт Temenos, який використовує генеративний ШІ, і компанія вивчає подальші варіанти використання технології, наприклад, в чат-ботах і клієнтських інтерфейсах, а також для управління клієнтськими подорожами, сортування і маршрутизації запитів клієнтів.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня стаття“Укрексімбанк” звинувачують у штучному ускладненні вимог у закупівлі прибирання на 41 млн грн
    Наступна стаття Український фінтех-стартап NeoFin запускається у США

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту