Платіжні компанії Visa та Mastercard планують підвищити комісію, яку сплачують багато роздрібних торговців, приймаючи до оплати кредитні та дебетові картки клієнтів. Більша частина підвищень стосується онлайн-покупок.
Як зазначає Bloomberg, посилаючись на документи, що опинилися в розпорядженні видання, підвищення комісій Visa для онлайн-транзакцій розпочнеться у жовтні, а у квітні воно торкнеться кредитних, дебетових та передплачених карток. У випадку Mastercard підвищення також стартує у жовтні.
За оцінками консалтингової компанії CMSPI, нові комісії можуть обійтися торговцям у понад $500 млн додаткових витрат щороку. За даними галузевого видання Nilson Report, минулого року американські торговці витратили рекордні $160,7 млрд на так звані комісії за свайпи, що на 16,7% більше, ніж у 2021 році.
Так звана міжбанківська комісія стала спірним питанням в останні роки. Хоча Visa та Mastercard встановлюють ставки цих комісій, саме банки, які випускають картки, утримують більшу частину комісій. Навіть якщо вони становлять лише копійки за кожну покупку, ці витрати зростають останніми роками, оскільки все більше споживачів користуються кредитними картками, які, як правило, мають більшу комісію за переказ коштів, ніж дебетові картки, додає видання.
Продавці переносять принаймні частину цих витрат споживачів, підвищуючи ціни. Малий бізнес часто пропонує знижки клієнтам, які оплачують покупки дебетовими картками або готівкою.