Компанія OpenAI презентувала ChatGPT Enterprise, спеціалізовану версію чат-бота зі штучним інтелектом, створену для задоволення конкретних потреб комунікації бізнесу. ChatGPT Enterprise дозволяє користувачам вводити підказки та отримувати послідовні письмові відповіді, створені з використанням новітньої моделі OpenAI GPT-4.
Як зазначається на сайті компанії, ChatGPT Enterprise пропонує розширені контекстні вікна для обробки довших текстів, шифрування, безпеки та конфіденційності корпоративного рівня, а також функції керування груповими обліковими записами.
Серед озвучених компанією переваг ChatGPT Enterprise для бізнесу — контекстне вікно на 32 тис. токенів. Це дозволяє обробляти більше тексту (або вести більш тривалі розмови) одночасно. Токени є фрагментами слова, а 32 тис. токенів приблизно еквівалентні приблизно 24 тис. слів. Нині максимальна кількість токенів ChatGPT з GPT-4 для користувачів ChatGPT Plus становить 8 тис. Крім того, більше корпоративних клієнтів отримають доступ до необмеженої кількості запитів GPT-4 на вищій швидкості.
Оскільки вся обробка даних ChatGPT відбувається у хмарі (на серверах OpenAI), ChatGPT Enterprise розроблений для задоволення потреб бізнес-клієнтів у високому рівні безпеки за допомогою шифрування даних “у стані спокою” (з використанням AES 256 – при зберіганні на сервері OpenAI) і “в дорозі” (з використанням TLS 1.2+, який охоплює введення користувача і виведення через Інтернет, іноді використовується як частина HTTPS).
Також в OpenAI заявляють, що підказки клієнтів та дані компанії не використовуються для навчання моделей OpenAI. У безплатній версії ChatGPT і Plus OpenAI використовує ці дані для навчання, якщо історія розмов не відключена.
У службі також запроваджено нову консоль адміністратора, яка дозволяє здійснювати масове управління учасниками, перевірку домену та єдиний вхід (SSO), а також надає “інформацію про використання” для великомасштабного розгортання, скасовуючи безліч обмежень, пов’язаних із використанням корпоративного ІТ-жаргону.