Необанк-проєкт monobank, який працює на банківській ліцензії “Універсал Банку”, разом з мережею магазинів “АТБ-Маркет” запускають кобрендингову картку. Протягом декількох тижнів картка, що надає власнику можливість отримувати додаткові знижки, стане доступна на полицях магазинів.
Як зазначає Олег Гороховський, співзасновник компанії Fintech Band, яка керує необанком, “АТБ-Маркет” є найпопулярнішою торговою мережею серед клієнтів необанку. Пропозицію щодо партнерства висунули в “АТБ”.
За словами Гороховського, нині в каталозі магазину доступно 1285 товарів зі знижками від 9% до 53%. Використовуючи кобрендову картку клієнти зможуть отримати більше вигоди від покупок, а клієнти “АТБ” отримують легкий доступ до послуг monobank.
“Щоб почати отримувати знижки, вам достатньо придбати картку (вартість 50 грн. які повертаються на картку після її активації) та активувати її через застосунок. Для існуючих клієнтів достатньо купити картку в АТБ, просканувати її і вона замінить вашу діючу картку”, — пояснює банкір.
Там підкреслили, що не мали можливості змінити дизайн фізичного пластику. Водночас у застосунку та гаманцях Apple Pay/Google Pay дизайн відповідатиме кобрендовому.