Державний “Приватбанк” запустив для бізнес-клієнтів установи нову послугу — “Досьє ділової репутації”. Сервіс дозволяє компаніям та підприємцям більше дізнатися про своїх партнерів по бізнесу, оцінити та звести фінансові ризики співпраці з контрагентами до мінімуму.
Як зазначається на сайті банку, перевірка ділової репутації доступна у застосунку “Приват24 для бізнесу” у меню “Послуги”. Для того, щоб здійснити перевірку, клієнт банку має ввести унікальний ідентифікаційний номер юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій або індивідуальний податковий номер контрагента та натиснути “Шукати”.
Також сервіс доступний у вебверсії “Приват24 для бізнесу” в каталозі послуг. Користувачу необхіно виконати пошук за назвою “Досьє ділової репутації”, натиснути “Підключити”, а далі “Відкрити”. Для перегляду інформації також необхідно ввести ЄДРПОУ або ІПН контрагента.
Сервіс надає інформація про компанію, зокрема актуальні реєстраційні дані, наявність кредитної історії в базі Українського бюро кредитних історій, дані про обтяження рухомого майна, заборони на участь у тендерах, податкові дані (статус платника ПДВ, наявність податкового боргу, внесення в реєстр великих платників податків), дані про судові справи та виконавчі провадження.
Клієнти “Приватбанку” зможуть онлайн моніторити зміни ділової репутації за своїми компаніями та контрагентами. Активація моніторингу у послузі “Досьє ділової репутації” доступна через “Налаштування моніторингу” та кнопку “Додати компанію”. Для цього також необхідно ввести ЄДРПОУ або ІПН і натиснути “Додати”. Моніторинг своїх компаній та перших 3-х контрагентів є безплатним.
Про будь-які зміни в досьє контрагента клієнти отримають сповіщення на головній сторінці “Приват24 для бізнесу”.