Сервіс “Каса” від державного “Приватбанку”, який дозволяє використовувати POS-термінал як програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО), нині, через рік після запуску, має понад 10 тисяч активних клієнтів серед українських підприємців. Щодня через сервіс проходить близько 70 тисяч операцій.
Як зазначається на сайті банку, українські торговці за рік здійснили за допомогою сервісу понад 8 млн фіскальних операцій на суму 2 млрд грн.
Застосунок “Каса” від “Приватбанку”, що вбудований у POS-термінал, виконує функції касового апарата — продаж товарів, оформлення інкасації, внесення до каси готівки для розміну та інше. Онлайн-кабінет сервісу дає можливість онлайн реєструвати торгові точки, касирів та каси, не відвідуючи податкову службу. Крім того, користувачі сервісу зможуть стежити за продажами, вносити товари й послуги у довідник, фіскалізувати фінансові операції.
Там нагадали, що сервіс “Каса” безплатний і вже врахований до тарифу з еквайрингу. Для підключення до сервісу достатньо бути клієнтом “Приватбанку” та зареєструватися в особистому кабінеті.