Швейцарський банк Julius Baer почав відправляти своїм клієнтам, які постійно проживають у росії, повідомлення про майбутнє закриття їх рахунків. В організації вказали на те, що в умовах, що склалися, банк не може надавати послуги, які відповідали б його стандартам.
Як зазначила кіпрсько-російська консалтингова компанія Main Partner Trust, всі відносини з клієнтами припиняться цьогоріч. Російський “Форбс” також ознайомився з копією листа, справжність підтвердив один із клієнтів Julius Baer.
Всі відносини з клієнтами, які постійно проживають у росії, припиняться не пізніше ніж 31 грудня поточного року. Контракти та угоди, зокрема кредитні договори, будуть припинені вже 30 вересня. Також з 1 серпня запроваджуються нові комісії, одна з них — квартальна плата за обслуговування приблизно у $2590.
“У зв’язку з поточними обставинами та обмеженнями, що розвиваються … банк більше не може пропонувати вам відповідні та комплексні послуги з управління активами, що відповідають нашим стандартам”, — сказано в листі.
При цьому офіційних заяв із цього приводу Julius Baer не робив. Його російськомовний Telegram-канал не оновлювався з 24 лютого 2022 року.
Також у своєму листі Julius Baer просить клієнтів надати відомості, які необхідні для закриття рахунків або переказу коштів на інші рахунки.
Навесні швейцарський банк у зв’язку з вимогами депозитарію Euroclear сповістив російських та білоруських клієнтів про заморожування їхніх інвестиційних рахунків.
Раніше повідомлялося, що в Julius Baer переживають приплив нових грошей від клієнтів та розширення штату на тлі краху конкуруючого банку Credit Suisse та його поглинання UBS у березні.