“Приватбанк” розпочав просвітницьку кампанію проти шахрайства, до якої залучає відомих блогерів. У рамках кампанії інфлюенсери розказують про найбільш поширені види шахрайства та дають поради, як їм запобігти.
Як зазначається на сайті банку, перший випуск кампанії за участі українського стендап-коміка Антона Тимошенка присвячений соціальному інжинірингу — методиці психологічної маніпуляції, використовуючи яку, зловмисники змушують добровільно розголошувати конфіденційні платіжні дані.
“Приватбанк” і Антон Тимошенко закликають бути обережними та не довіряти шахраям. Ролик доступний на YouTube, а список відео, як повідомляють у банку, поступово розширюватиметься.
Цей та інші проекти банк реалізує в рамках своєї корпоративної соціальної відповідальності просвітницької роботи з протидії шахрайству та у співпраці з Національним банком в рамках кампанії #шахрайгудбай.