Цифровий необанк Revolut інтегрував у застосунок маркетплейс для туристичних продуктів. Для клієнтів з Великої Британії та Європи стало доступне бронювання подорожей, заходів, екскурсій, музейних та гастрономічних турів, а також атракціонів безпосередньо в застосунку.
Як зазначає портал Sifted, у застосунку необанку з’явилася функція “Пригоди”, де користувачам пропонується понад 300 тисяч туристичних продуктів, до 3–10% кешбеку на різних банківських планах за їх купівлю та відсутність комісії за бронювання.
Щоб розпочати бронювання, клієнти мають обрати відповідний розділ та послугу у застосунку. Потім вони можуть шукати місця, пам’ятки та враження за допомогою фільтрів, щоб знайти варіанти, які відповідають їхнім інтересам.
Клієнти можуть отримувати 3% кешбеку на планах Standard і Plus, 5% на Premium і 10% на планах Metal і Ultra. Кешбек виплачується миттєво після завершення бронювання.