Європейська комісія прийняла нову стратегію щодо Web 4.0 та віртуальних світів. Наступне покоління інтернету дозволить інтегрувати цифрові та реальні об’єкти та середовища, а також покращити взаємодію між людьми та машинами. План ЄС спрямований на розвиток місцевих підприємств Web4 та встановлення глобальних нормативних стандартів.
Як зазначається на сайті ЄК, четверте покоління інтернету поєднує штучний інтелект, IoT, блокчейни, метавсесвіти та доповнену реальність.
“Ми фінансуватимемо розвиток та інтеграцію нових технологій, а також забезпечимо людям кошти та компетенції для безпечного та впевненого користування цифровими всесвітами”, – сказав комісар з внутрішнього ринку Тьєррі Бретон.
Стратегія базується на роботі Європейської Комісії щодо віртуальних світів та консультаціях з громадянами, академічним середовищем та бізнесом.
“У прогнозі економіки ЄС після 2030 року цифровізація є одним з основних факторів, а Web 4.0 — важливим технологічним переходом, який створює взаємопов’язаний простір. За оцінками, обсяг світового ринку віртуальних світів зросте з €27 млрд у 2022 році до більш ніж €800 млрд до 2030 року», — зазначається у повідомленні Єврокомісії.
Там виділили кілька основних напрямків стратегій розвитку:
- розширення прав та можливостей людей у цифровому секторі через доступ до достовірної інформації та формування кадрового потенціалу фахівців. У рамках цього кроку законодавці ЄС представлять керівні принципи для віртуальних світів до кінця 2023 року;
- підтримка європейської екосистеми Web 4.0 для “підвищення якості обслуговування та розв’язання проблеми фрагментації”;
- цифровізація державних послуг та підтримка суспільного прогресу. Влада запустить два проекти — іммерсивне міське середовище для планування та управління CitiVerse, а також медичний сервіс European Virtual Human Twin;
- формування глобальних стандартів нових технологій. Єврокомісія взаємодіятиме із зацікавленими сторонами в галузі комп’ютерних розробок та рекомендуватиме правила відповідно до бачення ЄС.