“Банк Альянс” заявив про інтеграцію штучного інтелекту у свої кредитні продукти. ШІ прийматиме рішення про кредитування під час оформлення позики при купівлі у мережі магазинів електроніки та побутової техніки “Фокстрот”.
Як зазначає “Обозреватель”, посилаючись на заяву банку, установа впровадила оцінку кредитоспроможності на основі штучного інтелекту під час придбання товару у кредит у мережі “Фокстрот”.
“Вона не лише швидка, а й максимально справедлива. При аналізі береться до уваги понад 200 характеристик, що гарантує персоналізований підхід до кожного. Від моменту звернення клієнтів, до отримання ними товару у мережі Фокстрот проходить до 10 хвилин, з яких рішення по кредити займає лише одну”, — йдеться в повідомленні.
За словами представників банку, ШІ допомагає оптимізувати витрати на операційну діяльність у сфері кредитування фізичних осіб та малих бізнесів. Завдяки розпізнаванню тексту на документах та фотографіях і формуванню кредитних досьє у електронному вигляді, банк підвищив ефективність обслуговування клієнтів.
Там зазначають, що використання штучного інтелекту в банківській справі загалом і прийнятті рішень про кредитування зокрема є тенденцією сучасного фінансового ринку. Такий підхід дозволяє забезпечувати максимально комфортний рівень обслуговування та економити час клієнтів.