Державне підприємство-монополіст “Укрзалізниця” повідомила про початок використовування чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT для аналізу звернень пасажирів. До цього тисячу відгуків на день у компанії обробляли та сортували вручну.
Як зазначила компанія, раніше працівникам доводилось обробляти відгуки вручну, а зараз це робить ChatGPT.
Там розповідають, що протягом дня отримують у середньому 1300 оцінок поїздки від пасажирів через програму. Приблизно 300 із них — це текстові відгуки про роботу залізниці.
Штучний інтелект розподілятиме звернення пасажирів на 21 тематику: від якості обслуговування до запізнень. Він у 90% випадків коректно визначає категорію звернення. Після цього звернення завантажуватимуться в систему аналізу, що дозволяє відстежувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг щодо конкретних поїздів та маршрутів.
“Укрзалізниця” сподівається, що штучний інтелект дозволить швидше аналізувати зворотний зв’язок та визначати проблемні ділянки.