Згідно з новим дослідженням банківської групи UBS, протягом найближчих п’яти років у США закриються понад 50 000 роздрібних магазинів на тлі зростання e-commerce і операційних витрат. Про це пише Business Insider.
Очікується, що найбільшого скорочення зазнає спеціалізована роздрібна торгівля. Майже половина з прогнозованих 50 000 – це будуть магазини одягу та споживчої електроніки. При цьому магазини товарів для дому та автозапчастин залишаться відносно неушкодженими.
За оцінками UBS, нині у США нараховується 940 000 роздрібних магазинів. Отже, сплеск електронної торгівлі може стати причиною скорочення цієї кількості на 5%. За словами аналітиків, це також призведе до потенційних споживчих витрат на суму $285 млрд, за які конкуруватимуть вцілілі магазини.
Великі роздрібні торговці, такі як Walmart, Costco та Target, можуть виграти за такого сценарію, тоді як скорочення торкнуться невеликих мереж та незалежних роздрібних торговців. У звіті йдеться, що за останнє десятиліття великі мережі відкрили 17 000 нових магазинів, тоді як менші закрили 40 000 локацій.
За даними UBS, до 2028 року продажі електронної комерції зростуть до 26% від загального обсягу роздрібних продажів порівняно з поточним рівнем у 20%. За оцінками UBS, кожна четверта цифрова транзакція, ймовірно, буде виконана за допомогою доставки з магазину або самовивозу.