Лише 116 000 користувачів Twitter з 2,6 млн, які заходили на сторінку Twitter Blue, оформили підписку з правом отримати синю галочку, пише Bloomberg. Тож наразі ідея Twitter Blue не здобула прихильності.
Власник Twitter Ілон Маск заявив, що починаючи з квітня, лише підписники Twitter Blue зможуть мати верифіковані сині галочки, раніше зарезервовані для політиків та публічних осіб. У березні дехто з них, зайшовши у свій акаунт, бачили пропозицію підписатися на на Twitter Blue для збереження статусу.
Очікувалося, що зміна правил призведе до зростання підписників. Але у лютому сервіс мав менше 300 тисяч користувачів, згідно даних Information. Навіть з урахуванням нових 116 тисяч це все ще менше 1% щомісячних користувачів Twitter.
Соцмережею користується 500 млн людей на місяць, сказав Маск. Але рекламна виручка впала на 50% між жовтнем та березнем і багато рекламодавців не повернулося. Twitter Blue коштує $8 на місяць і поки не може компенсувати ці втрати.