Лише 4% американських підлітків щодня користуються приладами з віртуальною реальністю. Такі результати були опубліковані в дослідженні незалежного інвестиційного банку Paper Sandler, пише CNBC.
29% опитаних підлітків мають хоча б один VR-девайс, 14% використовують його щотижня. 7% опитаних планують придбати гарнітуру, а 52% не впевнені або не зацікавлені у цьому. Всього було опитано 5600 підлітків у Сполучених Штатах у лютому 2023.
Результати свідчать, що програмне і апаратне забезпечення VR ще має завоювати публіку, незважаючи на мільярди доларів інвестицій від великих технологічних компаній. Вважається, що саме підлітки першими приймають нові технології, проте у випадку з VR цього поки що не сталося.
Лідером з продажів – хоч вони і впали у 2022 році – залишається гарнітура Quest 2 від Meta. Компанія Цукерберга також має презентувати новинку пізніше цього року, очікується і пристрій від Apple.