Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Гранти для Web3-продуктів: у Львові пройде безкоштовний хакатон ETHLviv Impulse

    5 Листопада 2025

    Nvidia інвестує €1 млрд у дата-центр для штучного інтелекту у Німеччині

    5 Листопада 2025

    Baltic Payment Forum 2026 об’єднає лідерів платіжного ринку з усього світу

    5 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Amazon почав стягувати з торговців 50% комісії з кожного продажу

    Amazon почав стягувати з торговців 50% комісії з кожного продажу

    14 Лютого 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Борючись із уповільненням зростання продажів і зростанням витрат, Amazon почав стягувати ще більшу комісію з майже 2 мільйонів малих підприємств, які продають товари на його маркетплейсі. Про це пише Bloomberg.

    Згідно з дослідженням Marketplace Pulse, в ході якого було проаналізовано вибірку транзакцій продавців за останні п’ять років, у 2022 році середня комісія з кожного продажу на Amazon вперше перевищила 50%.

    Комісія включає плату за складське зберігання, упаковку та доставку, а також рекламу на сайті. Хоча платити Amazon за логістичні послуги та рекламу необов’язково, але більшість продавців вважають це необхідною частиною ведення бізнесу. Крім того, доставка Amazon коштує в середньому на 30% менше, ніж альтернатива від інших транспортних компаній.

    За даними Marketplace Pulse, продавці завжди платили Amazon високі комісії, проте приймали такі умови, оскільки компанія залучала нових клієнтів і швидко збільшувала продажі. Ситуація різко змінилася, коли обмеження через пандемію пом’якшилися, і люди знову почали подорожувати та здійснювати більше покупок офлайн. Минулого року Amazon продемонстрував найповільніше зростання продажів у своїй історії.

    Водночас продавці не хочуть підвищувати ціни, щоб не втратити клієнтів. Це означає, що малим підприємствам стає все важче і важче залишатись прибутковими.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяУ Центрі Жоржа Помпіду з’явиться NFT виставка
    Наступна стаття Україна ще довго не буде готова до переходу на євро – НБУ

    Схожі статті

    Українці відкрили понад 900 000 ФОПів через “Дію”

    5 Листопада 2025

    Частка NPL у банківському секторі сягнула мінімального за рівня за 10 років – 25%

    5 Листопада 2025

    НБУ визнав РВС Банк неплатоспроможним

    5 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Гранти для Web3-продуктів: у Львові пройде безкоштовний хакатон ETHLviv Impulse

    5 Листопада 2025

    Nvidia інвестує €1 млрд у дата-центр для штучного інтелекту у Німеччині

    5 Листопада 2025

    Baltic Payment Forum 2026 об’єднає лідерів платіжного ринку з усього світу

    5 Листопада 2025

    Українці відкрили понад 900 000 ФОПів через “Дію”

    5 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту