Revolut має намір стати глобальним фінансовим суперапом і впевнено рухається до своєї цілі. Більше того, в деяких країнах відомий необанк вже досяг статусу суперапу, наприклад, в Ірландії, де додатком користується 65% населення.
Про це під час конференції UAFIN.TECH 2022 розповів Андрюс Біцейка, заступник CEO та член правління Revolut Bank, у ході інтерв’ю з CEO платіжної системи LEO та акціонеркою IBOX BANK Альоною Шевцовою.
За словами Андрюса, щоб стати успішним суперапом, необанку необхідно:
- Нарощувати базу як роздрібних, так і бізнес-клієнтів.
Revolut наразі нараховує 25 млн роздрібних та близько 500 тисяч бізнес-клієнтів у світі та постійно працює над залученням нових клієнтів.
- Виходити на нові ринки.
У 2023 році Revolut має намір розширити діяльність у Бразилії, Мексиці, США, Індії та інших країнах.
- Постійно запускати нові продукти і сервіси.
За словами Біцейки, суперап стає успішним тоді, коли все життя користувача знаходиться у додатку: чати, перекази, інвестиції, страховки, платежі тощо.
- Найважливіше – надавати якісний клієнтський досвід.
Представник Revolut вважає, що вартість послуг – це важливо, проте найважливіше – це зручність та цінність, яку суперап надає клієнтам.