Американські покупці витратили рекордні $9,12 млрд на онлайн-покупки цієї Чорної п’ятниці, незважаючи на високу інфляцію. Купували різне – від смартфонів до іграшок, повідомляється у звіті Adobe Analytics, пише Reuters.
Цьогоріч витрати в інтернеті зросли на 2,3%, зазначається у звіті. Споживачі чекають традиційних днів великих розпродажів, попри те, що вигідні пропозиції починаються ще в жовтні.
Adobe Analytics, яка вимірює електронну комерцію шляхом аналізу транзакцій на вебсайтах, має доступ до даних про покупки у 85% зі 100 найкращих інтернет-магазинів у Сполучених Штатах.
Раніше Adobe прогнозував, що продажі в Чорну п’ятницю зростуть тільки на 1%.
Аналітики очікують, що Кіберпонеділок знову стане найбільшим днем онлайн-покупок в сезоні та принесе $11,2 млрд.