Функція здійснення покупок у TikTok вже тестується і невдовзі буде доступна користувачам у Сполучених Штатах. Раніше відповідний сервіс був запущений у Великій Британії, Індонезії та деяких інших країнах Південно-Східної Азії. Згодом покупки у додатку зможуть робити користувачі в решті країн, повідомляє The Verge.
Також повідомляється, що TikTok розглядає можливість запуску стрімінгових покупок (live-шопінг) у США напередодні святкового сезону та навіть проводила набір персоналу в фулфілмент-центри, які забезпечують зберігання товарів та повернення.
“Індустрія електронної комерції зазнала величезного зростання в останні роки і стала предметом гострої суперечки серед провідних інтернет-компаній. Її майбутнє зростання не можна недооцінювати”, — йдеться в описі однієї з вакансій. “Маючи мільйони лояльних користувачів у всьому світі, ми вважаємо, що TikTok є ідеальною платформою для надання абсолютно нового та кращого досвіду електронної комерції нашим користувачам”.
Раніше стало відомо, що молодь все частіше використовує TikTok та Instagram як альтернативу пошуковику та картам Google.