Компанія-виробник води та продуктів дитячого харчування “Econia” представила лімітовану серію пляшок води з зображеннями сюжетів російсько-української війни, згенерованих нейромережею. Картини для етикеток створювалися за допомогою унікальної технології на основі штучного інтелекту, яку розробив український deep tech стартап ZibraAI. Автором ідеї такої колаборації виступила креативна агенція Taktika.
Поштовхом до креативної колаборації став благодійний проєкт “Sirens Gallery”, який команда стартапу ZibraAI представила у червні. “Sirens Gallery” – це галерея з 1991 NFT-зображень, створених нейромережею за текстовими описами найголовніших подій війни. Мета проєкту полягала у приверненні уваги світового суспільства до жахіть, які вчиняє рф в Україні. Разом з тим команда стартапу хотіла показати хоробрість, стійкість і людяність українців, які виборюють своє право на існування та незалежність.
За результатами проєкту вдалося зібрати чверть мільйона гривень на гуманітарну допомогу постраждалим від війни українцям та відбудову українських міст: всі кошти від продажу нейроартів були направлені на рахунки благодійних проєктів на Dobro.ua та Unchain Fund.
Відтепер поєднання сучасного мистецтва та технологій можна буде побачити і на лімітованій серії води, яку виробляє Econia.
Econia отримала ексклюзивні права на п’ять зображень з галереї “Sirens Gallery”. Цифрові зображення-нейроарти, що документують основні події війни, будуть розміщені на етикетках води DIVO. Серед зображень, які споживачі побачать на етикетах, – знакові образи війни, які визначили хід нашої історії: атака на о. Зміїний, привид Києва, українські бойові птахи, безстрашна українка, зустріч українських сімей після війни.