Після придбання Twitter за $44 млрд новий власник і генеральний директор соціальної мережі Ілон Маск почав вносити зміни, які не сподобались багатьом користувачам і змусили їх шукати альтернативу платформі. Зокрема, йдеться про рішення стягувати плату за верифікацію, а також посилення модерації контенту.
Які альтернативи Twitter вибирають користувачі?
Mastodon
Запущена в 2016 році, ця платформа є безкоштовною, на відкритому коді, децентралізованою, вільною від реклами та схожою на Twitter. Соціальна мережа діє як федерація незалежних серверів. Mastodon має обмеження в 500 символів та підтримує користувацькі емодзі.
Як повідомив Reuters, Mastodon нараховує більше мільйона активних користувачів щомісяця, а з 27 жовтня додалося майже пів мільйона користувачів.
Cohost
Це платформа соціальної мережі, створена з нуля невеликою командою розробників і дизайнерів. Схожа на Twitter своєю хронологічною стрічкою, без реклами.
Компанія заявила, що невдовзі стягуватиме “кілька доларів на місяць” з користувачів, запустить чайові та продаватиме підписки.
Truth Social
Заснована колишнім президентом США Дональдом Трампом, Truth Social є платформою, якій віддають перевагу консерватори. Вона нещодавно була запущена на iOS та Android.
Truth Social доступна лише для користувачів у Сполучених Штатах.
Tribel Social
Платформа безкоштовна і обіцяє назавжди залишитися такою. Tribel Social дозволяє робити публікації, націлені на конкретну аудиторію, що підвищує зацікавленість в контенті.
Також платформа дозволяє налаштувати свою стрічку новин так, щоб легко знаходити актуальні та популярні дописи.
Parler
Parler має дуже багато прихильників серед консерваторів та людей, які виступають проти політики модерації. Соціальна мережа позиціонує себе як альтернативу Твіттеру.
В жовтні цього року стало відомо, що репер Каньє Вест купує Parler.
Tumblr
Соцмережа, запущена в 2007 році, дозволяє користувачам публікувати довгий контент у стилі блогу з медіа-елементами, такими як фотографії та GIF-файли.
Також Tumblr дозволяє користувачам спілкуватися один з одним подібно до функції обміну повідомленнями в Twitter.
Clubhouse
Платформа аудіочатів, що набула популярності на піку пандемії.
Додаток дозволяє користувачам спілкуватися з людьми по всьому світу в так званих “кімнатах”, де хтось запускає аудіочат і запрошує обговорити цікаві теми.
На етапі тестування та масштабування мережі доступ до Clubhouse був доступний лише за запрошеннями, проте минулого року компанія скасувала цю систему.