Інтерес до необанків зростає порівняно з традиційними банками, особливо серед деяких демографічних груп. За результатами дослідження, проведеного профільним виданням PYMNTS і фінтех-компанією Treasury Prime, в ході якого було опитано 2100 споживачів банківських послуг у США, 57% міленіалів користуються послугами цифрових банків, тому що вважають їх більш безпечними та інноваційними.
Опитування показало, що міленіали, власники малого і середнього бізнесу, а також споживачі, які стикаються з фінансовими труднощами найімовірніше виберуть цифровий банк як свою основну фінансову установу. Зокрема, таку відповідь дали 85% опитаних фрілансерів, 84% опитаних міленіалів, 83% власників МСБ та 78% споживачів, які мають проблеми з оплатою рахунків.
Серед основних причин, чому споживачі зацікавлені у використанні необанків, опитані в ході дослідження зазначили наступні:
- кращі послуги з переказу коштів (43%)
- низькі комісії (33%)
- краща система сповіщень (17%).