Понад 47% американців використовують інструменти штучного інтелекту під час різдвяного шопінгу цього року, повідомила Visa у своєму новому дослідженні. Найчастіше ШІ допомагає покупцям шукати ідеї подарунків, проводити товарні дослідження, використовувати пошук із підказками та віртуальні примірочні.
Попри активне впровадження цифрових інструментів, споживачі залишаються обережними щодо технологій. За даними опитування, 61% американців надають перевагу живій комунікації з представниками сервісу, а 60% прагнуть краще розуміти, як ШІ-інструменти обробляють їхні дані.
За словами віцепрезидента з досліджень споживачів у Visa Брюса Кандіффа, покупці швидко адаптуються до нових технологій, а ШІ стає звичною частиною процесу покупок. Це підтверджують і дані PYMNTS Intelligence: під час цьогорічного Black Friday половина американців хоча б раз використовували генеративний ШІ для пошуку знижок, відстеження цін, порівняння товарів або пошуку ідей подарунків.
Нагадаємо – у США онлайн-продажі на Black Friday сягнули рекордних $11,8 млрд — на 9,1% більше, ніж у 2024 році. За даними Adobe Analytics, головним драйвером стали інструменти штучного інтелекту, які спростили пошук знижок і порівняння цін.

