Можливість оплатити покупку частинами стає вирішальною для багатьох споживачів у США — 43% опитаних визнають, що можуть взагалі відмовитися від покупки, якщо немає опції Buy Now, Pay Later (BNPL). Такими є дані дослідження PYMNTS Intelligence “Decoding BNPL Users: Necessity, Convenience and Risk Signals”.
BNPL використовують не лише для великих витрат на техніку чи меблі, а й для повсякденних покупок, як-от одяг або продукти. Для одних користувачів BNPL – це фінансова необхідність, для інших — спосіб зручно розподіляти витрати. Дослідження показує, що тип користування BNPL суттєво залежить від рівня доходу.
Найактивніше BNPL використовують молоді американці віком від 25 до 34 років — кожен четвертий має активний рахунок. Серед людей 65+ таких лише 5%. Формат оплати частинами приваблює переважно молодші покоління, які звикли до цифрових сервісів і потребують гнучких фінансових рішень.
На ринку BNPL у США лідирує шведська компанія Klarna з часткою 26,2%. За нею йдуть Afterpay (21,9%) та Affirm (19,3%). Ці сервіси формують кістяк ринку, який дедалі більше впливає на те, як і коли американці витрачають гроші.
Якщо BNPL недоступний, 42,4% покупців готові обрати дешевший варіант товару чи послуги, а ще понад третина — зробити покупку, але відкласти оплату інших рахунків.
Зауважимо – у травні група британських ритейлерів оголосила про підтримку нової альтернативи системі “купуй зараз, плати пізніше” від благодійного відповідального кредитора Fair for You. Новий продукт під назвою Fair for You Shopping Card розроблений для британців, які потребують допомоги з розподілом витрат на необхідні покупки.

