Попри стрімкий розвиток мобільних платежів, які вже забезпечують понад третину всіх онлайн-транзакцій у світі, 15% споживачів скептично ставляться до цифрових гаманців. Дослідження компанії PYMNTS Intelligence охопило понад 216 тисяч користувачів з 11 провідних країн світу і показало стійкий опір значної частини населення новим технологіям оплати.
Аналітики виділили чотири основні групи споживачів за ставленням до мобільних платежів, серед яких скептики посідають четверте місце за чисельністю. 14,6% користувачів надають перевагу традиційним способам оплати готівкою або картками і демонструють високий рівень недовіри до цифрових рішень. Найбільшою групою виявилися споживачі, які готові використовувати мобільні гаманці для онлайн-покупок, але можуть повертатися до звичних методів оплати (39,3%).
Згідно з дослідженням, споживачі в півтора раза частіше готові використовувати мобільні платежі для онлайн-покупок, ніж у фізичних магазинах. Аналітики пояснюють це тим, що покупки в реальних магазинах все ще створюють більше бар’єрів для прийняття мобільних технологій порівняно.
Попри опір скептиків, мобільні гаманці демонструють потужне зростання і перестають бути винятково молодіжним трендом. Технологію активно освоюють представники покоління X і навіть бебі-бумери, що робить цифрові платежі міжгенераційним явищем.
Нагадаємо – 55% споживачів у США готові почати використовувати цифрові гаманці для надсилання або отримання міжнародних платежів найближчим часом. Вже зараз 44% американських споживачів називають цифрові гаманці найкращим методом для міжнародних переказів.

